طراحی های سایت
لترا سافت
لترا سافت

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

لینک دوستان





آرشیو مطالب
آذر 1402 خرداد 1402 تير 1401 بهمن 1400 دی 1400 آذر 1400 آبان 1400 مهر 1400 شهريور 1400 فروردين 1400 اسفند 1399 بهمن 1399 دی 1399 آذر 1399 مهر 1399 شهريور 1399 مرداد 1399 تير 1399 خرداد 1399 ارديبهشت 1399 فروردين 1399 اسفند 1398 بهمن 1398 دی 1398 آذر 1398 مهر 1398 شهريور 1398 مرداد 1398 تير 1398
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
طراحی های سایت
ن : ولی غلامی ت : سه شنبه 21 دی 1400 ز : | +

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت فرایند جمع آوری ایده ها و تنظیم زیبایی شناسی و اجرای آنهاست که با هدایت اصول خاصی برای یک هدف خاص انجام می شود.

طراحی وب سایت یک فرآیند مشابه ایجاد با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی است که کاربران نهایی می توانند با کمک یک مرورگر وب از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا کنند.

وب سایت ها با استفاده از یک زبان نشانه گذاری به نام HTML ایجاد می شوند . طراحان وب با استفاده از برچسب های HTML ، محتوای و ابرداده های هر صفحه را ایجاد می کنند.

طرح و ظاهر عناصر درون یک صفحه وب معمولاً با استفاده از CSS یا صفحات سبک آبشار مشخص می شود. بنابراین ، اکثر وب سایتها ترکیبی از HTML و CSS را نشان می دهند که نحوه نمایش هر صفحه در یک مرورگر را مشخص می کند .

برخی از طراحان وب ترجیح می دهند صفحات کد را تایپ کنند (تایپ کردن HTML و CSS از ابتدا) ، در حالی که برخی دیگر از ویرایشگر " WYSIWYG " مانند Adobe Dreamweaver استفاده می کنند.

این نوع ویرایشگر رابط بصری برای طراحی صفحه وب ایجاد می کند و نرم افزار بطور خودکار کد HTML و CSS مربوطه را تولید می کند. روش محبوب دیگر برای طراحی وب سایت ها ، داشتن سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا جوملا است.

این سرویس ها قالب وب سایت های مختلفی را ارائه می دهند که می تواند به عنوان نقطه شروع یک وب سایت جدید استفاده شود. سپس وب مسترها می توانند با استفاده از یک رابط مبتنی بر وب ، محتوا را اضافه کرده و طرح را تنظیم کنند.

در حالی که از HTML و CSS برای طراحی ظاهر و احساس یک وب سایت استفاده می شود ، تصاویر باید بطور جداگانه ایجاد شوند.

بنابراین ، طراحی گرافیک ممکن است با طراحی های سایت همپوشانی داشته باشد ، زیرا طراحان گرافیک اغلب تصاویر را برای استفاده در وب ایجاد می کنند.

برخی از برنامه های گرافیکی مانند Adobe Photoshop حتی شامل گزینه " ذخیره برای وب ... " است که راهی آسان برای صادرات تصاویر با فرمت بهینه شده برای انتشار وب فراهم می کند.

عناصر کلیدی طراحی های سایت

عناصر طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت از بسیاری از عناصر بصری کلیدی مشابه انواع طراحی مانند:

  1. چیدمان:این روشچیدمان گرافیک ، تبلیغات و متن است. در دنیای وب ، یک هدف اصلی کمک به بازدید از یافتن اطلاعات مورد نظر خود در یک نگاه است. این شامل حفظ تعادل ، سازگاری و یکپارچگی طرح است.
  2. رنگ: انتخاب رنگ به هدف و مشتری بستگی دارد. این می تواند یک طرح سیاه و سفید ساده تا چند رنگ باشد و شخصیت شخصی یا مارک یک سازمان را با استفاده از رنگ های امن در وب انتقال دهد.
  3. گرافیک: گرافیک ها می توانند شامل لوگو ، عکس ، کلیپ آرت یا آیکون باشند که همگی باعث تقویت طراحی وب می شوند. برای دوستی کاربر ، این کارها باید مناسب کار کنند ، با رنگ و محتوای صفحه وب کار کنند ، در حالی که باعث می شوند بارگیری بیش از حد یا کند نشود.
  4. فونت ها:استفاده از قلم های مختلف می تواند باعث افزایش طراحی وب سایت شود. اکثر مرورگرهای وب فقط می توانند تعداد انتخابی از قلم ها را بخوانند ، معروف به "فونت های وب امن" هستند ، بنابراین طراح شما به طور کلی در این گروه پذیرفته شده کار می کند.
  5. مطالب و محتوا: محتوا و طراحی می توانند برای ارتقاء پیام سایت از طریق تصاویر و متن با یکدیگر همکاری کنند.

متن نوشتاری باید همیشه مرتبط و مفید باشد تا خواننده گیج نشود و آنچه را که می خواهد در اختیار آنها قرار دهد تا در سایت باقی بماند. محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه شده و از طول مناسب برخوردار باشد ، و شامل کلمات کلیدی مرتبط می باشد.

خدمات ساخت وب حرفه ای

شرکت طراحی وب سایت حرفه ای چگونه باید یک وب کاربرپسند خلق کند؟

علاوه بر عناصر اصلی طراحی وب که سایت را زیبا و بصری قانع کننده می کند ، یک وب سایت باید همیشه کاربر نهایی را در نظر بگیرد. با توجه به عوامل زیر می توان دوستی کاربر را بدست آورد.

  • پیمایش:معماری سایت ، منوها و سایر ابزارهای ناوبری در طراحی وب باید با در نظر گرفتن چگونگی جستجو و جستجو کاربران ایجاد شوند. هدف این است که به کاربر کمک کند تا با سهولت در یافتن سایت ، به راحتی و با یافتن اطلاعات مورد نیاز خود ، به حرکت در بیاورد.
  • چندرسانه ای: محرک های ویدئویی و صوتی مرتبط در طراحی می تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات را به دست آورند ، و به راحتی و سریع فهم را توسعه می دهند. این می تواند بازدید کنندگان را تشویق به صرف وقت بیشتر در صفحه وب کند.
  • سازگاری: برای افزایش بازدید از آن ، صفحه وب را طراحی کنید تا در مرورگرها و سیستم عامل های مشابه به خوبی عمل کند.
  • فناوری: پیشرفت در فن آوری به طراحان این آزادی را می دهد که بتوانند حرکت و نوآوری را اضافه کنند ، و این امکان را می دهد تا طراحی وب همیشه تازه ، پویا و حرفه ای باشد.
  • تعاملی: با افزودن کادرهای تفسیر و نظرسنجی در طراحی ، مشارکت و مشارکت فعال کاربر را افزایش دهید. با استفاده از فرم های ایمیل و ثبت نام در خبرنامه ، کاربران را از بازدید کنندگان به مشتری تبدیل کنید.

در صورت نیاز به این خدمات، می توانید با تماس با مرکز روابط عمومی آژانس ریوال آنلاین جهت سفارش طراحی سایت اقدام کنید.

متخصصان طراحی سایت ریوال آنلاین ، رابط کاربری عالی (UI) عالی را برای یک تجربه وب رضایت بخش ایجاد می کنند. آنها برای طراحی از برنامه ریزی و تحلیل مهم استفاده می كنند و به مشخصات مشتری خاص توجه می كنند و فرایند پیچیده را به یك هنر ساده و زیبا تبدیل می كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به لترا سافت مي باشد.